Sunday, March 1, 2015

Talvised ja lumised hetked Stellaga

Aktiivsemad kodumaiste blogide jälgijad teavad, et teen tihedat koostööd kaunitariga Stella K. Wadowsky, kes peab blogi Stellarium. See siin on küll mu fotoblogi, aga minu tehtud fotosid näeb vast tema blogis viimasel ajal kõige rohkem. Minu kirjutisi näeb kõige rohkem hoopis Elu24s, kus pean reporteri ametit. Niisiis katsun lõpuks ka seda blogi natukene aktiivsemana hoida, sest see on miski, mis on minu enda oma. Hüppan talvistest pulmapiltidest otse üle jääkülma ja lumisesse talve ja toon teieni kaunid hetked talvistest seeriatest.


Jaanuari alguses kasutasime ära romantilise lumesaju ning tegime minu kodukandis kauneid lumiseid kaadreid. Stella oli küll lõpuks päris läbi külmunud. Muide, see outfit on pärit poest nimega Cozy Boutique. Soovitan seda poekest Tallinnas kindlasti külastada!


Pärast mõningast pausi tõmbas Stella selga imekauni punase Adidase kleidi, mis muide külastas ka tänavust Eesti Muusikaauhindade gala punast vaipa.



See kaader meeldib mulle just eriti punase tassi pärast, mis on mu lemmik hommikuse kohvi tarbimiseks. Pidulik korsett Hunteri kummikutega on ka pärl!

 Ühe talvise seeria tegime ka Swissis lõunatades. Oli see alles mõnus päev!


Katsun ka edaspidi teid oma tegemistega rohkem kursis hoida. Vahepeal kindlasti heitke pilk Stellariumisse! Seal ilmub õige pea minust üks pisike pildirida!

No comments: