Thursday, March 5, 2015

Midagi minust

Jah, tegemist on fotoblogiga. Aga miks mitte kirjutada ka iseenast? 
Nagu te ehk ka juba teate, siis pildistan Stellariumi ilu-ja elustiiliblogi jaoks Stellast imekauneid pilte. Hiljuti sattusin aga ise hoopis tema kaamerasilma ette, kui käisime koos juuksuris ja tegime väikese makeover'i.

 Kerge kohustuslik selfie enne uue soengu saamist. Muide, kauni värske ilme tegi mulle Maarika Heering FashionHair'is.

 Harvaesinev vaade - Meisi ilma prillideta.

 Vahva päeva tähistamiseks suundusime edasi Swissoteli, kus sai veel ohtralt pilte klõpsitud. Sellest sündis ka üks Stella blogipostitus. Mina aga nautisin värsket ja minu jaoks kindlasti uudset soengut ja rangemat riietust. Muide, selline natukene rangem jakistiil meeldib mulle väga, küll aga olen harjunud ringi käima sasise ja lokkis soenguga.



Kuidagi veelgi minulikum olek näeb välja selline: 

Selline nägi välja minu päris esimene blogipostitus minust endast. 
Kel huvi, siis rohkem infot selle seeria tausta kohta Stellariumis.

No comments: