Wednesday, August 5, 2015

Reisipäevik: kuidas nägin ma Viini

Olen sel aastal kuidagi palju reisinud. Ei maksa viriseda, aga minu silmis ikka natukene liiga palju. Kuue kuu jooksul külastasin Helsingit, Londonit, Riiat, Hollandit ja kaks korda Viini. Mõned Londoni pildid ja enamus Hollandi kaadrid on mul teile veel näitamata. Eks laen oma lemmikuid üles aegamööda ja ega emotsioonid unune.

Esimene käik Viini sündis aprilli alguses, kui Estonian Air avas liini sinna. Lend oli igati meeldiv ja linnaga tutvumine sai alata.
Viin võlus mind juba esimesest silmapilgust imelise arhitekuuri ja auraga. Mõtlesin, et siin võiks küll elada.
Linn on täis hobukaarikuid, mille järel isegi autojuhid tänaval kannatlikult ootavad, ei mingit signaalitamist. Avastasime kaunite hobude hoiupaiga.








Austria, Viin on kuulus oma kohvikute kultuuri poolest. Hea kohv ning õunastritsel on igati ausees ning kohvisorte, millest valida, menüüs palju. Lisaks näeb üks kohvik välja hubasem kui teine.












Parlamendihoone



Raekoda. Seal toimus hiljem suurejooneline Eurovisiooni lauluvõistluse avamine, kust sain ka mina osa võtta.

Kui juba Eurovisioonist rääkida, siis sellest kirjutasin ma rohkem Postimehes arvamusloos. Loe seda SIIT.
 Väriseva ja melust erutunud käekesega tegin telefoniga saalis ka mõned klõpsud.

Nüüd aga tagasi Viini tänavatele!




Minu Viini külastuse ainus selfie :)

...kus valmivad imemaitsvad saiakesed ja koogid.




Minu reisikaaslane Triin, kes hiljem käigust Postimehe Arterisse vahva reisiloo kirjutas. Seda saab lugeda SIIN.



Viinis olles on lausa kohustuslik külastada turgu, mis rikastatud erinevate toiduainete ja kohvikutega.

Laupäeviti tasub teekonda jätkata vintage-turule. Hoolimata sellest, et sinna ohtralt raha jätsin, köitsid mind pildiliselt hoopis kauplejad.


Jagan teiega oma suurt nõrkust! Vintage-turult saabusin päris mitme ehte ja imekauni käekoti võrra rikkamana.

Lõputud kaunid tänavad ei jätnud mind külmaks ka pikemalt Viinis aega veetes.

Muide, selles omapärases kohvikus olid kõik teenindajad juba üsna toekas vanuses. Imestasin, kuidas vanaemakesed pika päeva sellises tiheda külastusega kohakeses vastu peavad. Igatahes, rõõm sellist asja näha!


Kuulus ostlemise tänav.




Pilguheit Schönbrunni võimsale lossile koos hiiglasuure aiaga.


Kes Viini külastamas, siis kindlasti tasub minna restoran-baari nimega Le Loft. 
Õhtu hämaruses näitab linn oma teistsugust ja veelgi romantilisemat nägu.
Meie võtsime baari ääres ühe kokteili ja mõned fotod ning liikusime tagasi maapinnale.

No comments: